Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Čumáčku pitomá

Pořád se mi ta myšlenka nezdá. Baví mě spát 4 hodiny denně a radostně vyskakovat když zazvoní budík, baví mě mluvit tak rychle, že už mi odmítaj nalít kafe, ačkoli jsem žádný neměla, baví mě dělat milion věcí najednou, ačkoli žádnou pořádně. No, ta stovka rozepsanejch a nikdy nedokončenejch článků tak fajn není, ale aspoň je to stovka načatých článků. Baví mě do tří do rána uklízet a sledovat seriály z devadesátých let. Baví mě bez problému se bavit s cizíma lidma a vyprávět jim jednu kravinu za druhou, i když maj problém mě stíhat. Jejich problém. A lásku brát jako něco krásnýho když je a když není, no tak není. Lidi jako ty nebejvaj sami.

 

A nezajímá mě, že to není zdravý, že to není normální a že se to má léčit. Léčit něco, co je přirozený a funguje líp než koks nebo jinej doma vyrobenej stimulant během temný smutný noci. Že jako bejt normální je normální.
A normální znamená, aby tvoje myšlenky a řeč jsou stejně rychlý jako řeč a myšlenky ostatních. Nuda já vim. Jako jít za třema babičkama o berličkách po chodníku. Není kudy je předejít a nechceš na ně řvát, jsou to přece normální lidi. 
Ale taky ty rozkousaný tváře od věčnýho zatínání zubů, který si ani neuvědomuješ. Trhání kůžičky rtů, a že si nepamatuješ, co si vlastně komu říkala, protože toho bylo tolik, to je asi vedlejší. A všechny ty kraviny v euforii, co se už ani nedaj vrátit? Dyť jsou skvělý. Oukej, zpomalte mě, nechcete mě výjimečnou a zběsilou? Zpomalte si mě. Svět bude plnej unavenejch, zpomalenejch babiček o berličkách.

A víte co? Je to nahovno. Celý tohle umělý zpomalení. Po osmi hodinách spánku se blbě vstává z postele. Ani první dvě kafe neproberou zpomalenej mozek. Už si nepovídám s cizíma lidma. Sotva si povídám s necizíma, chci jen poslouchat, nechci nic říkat, stejně je to zbytečný. Čtvrtý, pátý kafe a nic. Jen to kousání do tváří se vrátilo a klepatura rukou. Vypadáš tragicky. Ale pořád líp než všichni ty divný, normální lidi. A ani nemůžeš pít alkohol, aby nezajímaví lidi vypadali zajímavěji a ty abys nepůsobil tak odtažitě

Co je na tom nejhorší, člověk má čas přemejšlet v klidu, netlačí se těch myšlenek tisíc a začíná bejt patetickej.
Pronášet životní moudra a řešit.
A jako dokonalý dokončení se zamilovat. Nešťastně, samozřejmě, protože šťastná láska přece do normálního života nepatří, protože všichni normální chlapi jsou hajzlové a ženský jsou svině. Trapná věta, co? Ale říká jí každej normální člověk a to jsem teď já taky. 
Ve zrychleným světě to takhle není, není čas na zkoumání špatných vlastností, jsou vlastně jen dobrý. Zpomalili jste si mě. Spokojeni? Já ne. Chci svůj bláznivej svět, nic tam nebolí.

Čumáčku pitomá, nešťastně se zamilovat! Ze všech patetickejch věcí tohle. Nestačilo by napsat dojemný básně a pak je někde veřejně předčitat se slzou dojetí v oku? Ne, vona se musí zamilovat. A nešťasně. Džízis!

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Zuzana Vrzalová | pondělí 24.10.2011 13:38 | karma článku: 17,65 | přečteno: 2384x
  • Další články autora

Zuzana Vrzalová

Jak jsem byla běhat

Běhání je strašně prospěšný. Běháním vyběháš všechny křivdy. Když doběhneš, dostaví se pocit štěstí. Bla, bla, bla, všichni to známe a nikomu se nám do toho nechce, ale když jsem včera chtěla udělat něco pro sebe prospěšnýho, zbavit se jedný křivdy a cejtit trochu toho štěstíčka, vylovila jsem ze skřině oblečení ve kterym by se dalo běhat a že jako jo.

9.11.2012 v 10:50 | Karma: 24,85 | Přečteno: 1643x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Sladké sny

Ležim a v hlavě se mi motá hodně myšlenek. Občas si před spanim dumám, ale dneska toho bylo nějak moc, asi třicet přes sebe, nedají se usměrnit, nedají se utnout, malý protivný octový mušky, snažím se usnout.

29.8.2012 v 13:01 | Karma: 11,80 | Přečteno: 1184x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Nebuď labuť, daruj krev

Vyplňuju dotazník, asi nejpodrobnější, co jsem kdy vyplňovala. Tyhle papíry zajímají moje prodělaný choroby, sodomie, tetování, operace. Tak vzpomínám na všechny svoje prodělaný choroby, sodomie, tetování a jiný blázniviny a poctivě vypisuju.

20.7.2012 v 11:20 | Karma: 23,43 | Přečteno: 1898x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Když holky stůňou

Jasně, holky nestůňou. Klucí se složej pod obyčejnou rýmičkou a potřebujou opečovávat, zatímco holka se čtyřicítkou horečkou ještě funguje a říká, že jí nic hroznýho není. Asi se bojíme, že by se o nás nikdo nepostaral nebo chcem ukázat, že jsme hrdinky a vydržíme víc, težko říct.

16.3.2012 v 11:34 | Karma: 22,18 | Přečteno: 2231x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Jak jsem zkoušela nepít kafe

Každej máme nějakej pohon. Benzín, slunce, romantickým bláznům stačí voňavá kopretina a nebesky modré oči jejich platonické lásky s jehož představou si večer zcela neplatonicky dělaj dobře, někomu stačí, že žije.

29.7.2011 v 11:15 | Karma: 20,91 | Přečteno: 1935x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Kácíš? Pak sázej či plať. Novela zákona zpřísní podmínky kácení stromů

8. května 2024

Premium Pokuta až milion pro jednotlivce, až dvacet milionů pro firmu. Tedy desetkrát víc než nyní. Takové...

Padlého rudoarmějce oplakali u Rudolfina. Jenže ho zabili sami Sověti

8. května 2024

Seriál Je to snad nejslavnější fotografie z květnového osvobození Prahy a dlouho se věřilo, že Georgij...

Princezna z Kremlu. Touha po diamantech se stala Brežněvově dceři osudnou

8. května 2024

Premium Letos uplynulo 95 let od narození Galiny Leonidovny, dcery sovětského generálního tajemníka Leonida...

U Strakonic se srazilo šest aut. Silnici na Písek zavřeli, zasahoval i vrtulník

7. května 2024  17:49,  aktualizováno  23:02

Na silnici I/4 u Strakonic se stala hromadná nehoda. Podle informací hasičů se srazilo šest aut,...

Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA
Rozdáváme kojenecké mléko Hipp ZDARMA

HiPP rozšiřuje své portfolio kojeneckého mléka o nový typ obalu. Novinka přichází ve formě HiPP COMBIOTIK® v plechové dóze, 800 g, která nabízí...

  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10428x
Dream big.
Work Hard.
Don't be an asshole.

https://twitter.com/Podsalek