Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem si nedávno koupila Jamaicu BM, ale byla tak nechutně přepražená, že skoro nešla pít. Cibetkovou kávu jsem ještě nepila, ale mám docela ráda Konu.

0 0
možnosti
PK

Zajímavé... Můj pocit z cibetkové kávy je stejný, jako jste popsala. Protože ale nejsem odborník, bylo by to pro mě házení perel sviním, nejspíš bych to neocenil. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ty ještě žiješ, Zu?:)R^

0 0
možnosti
Foto

I já jsem slecno milovník cerstve umleté kávy s její pripravou přes DeLonghi a pokud si pridam zivou slehacku.., skoda slov. Prubezne pouzivam kavu Illie, proti které ma ale znacne vyhrady muj zlucnik. Lamu ho lamu, ale neda si rict. A tak vždycky, když je nejhur, tak ho chlacholim cibetkoproduktem. Ten mu asi nevadi, protože jeho protestní akce do dvou dnu odezní. Ale skutecne je to o necem jinem i pro me.

0 0
možnosti
Foto

Už jsem se bál, že nám nenabídnete sentimentální obrázek "joztomilé" tibetky... naštěstí jste to na konci článku napravila. A za to máte ode mne karmu ! ;-D

0 1
možnosti
JM

To jsme to dopracovali! Konzumovat to, co nějaké zvíře vyse.e a ještě si libovat! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Máte se, že dostáváte takové dárky ...:-):-)

0 0
možnosti
DK

...moje nabidka plati i pro vas ;-)

0 0
možnosti
DK

Hmm...za velky peniz...no, ja sice nejsem cibetka, ale pokud by byl zajem, tak bych par tech zralych kavovych zrn bez pokousani klidne sezral...;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS