Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Beru na vědomí Váš styl, nebo jenom styl článku, ale nesedí mi. Vono ta pražština, vono jí mluví jenom 10% Česka, to mi nesedí. A propos: kdybyste si zadala do googlu: běžecká abeceda, Váš blog by vzniknout nemusel. Hodně zdaru při Vašem dalším běhání a po něm přeji raději regeneraci sil.;-D

0 2
možnosti
PB

Krása!

Super rychlý článek - opravdu jsem ho četla jedním dechem a naštěstí plíce mě nepodrazily :-)  Díky za ten pocit, že nejsem jediné běhací trdlo :-) Jediný rozdíl je, ž ejsem si už koupila černo-růžové Adidas boty a mladý prodavač říkal, že jsou to atletky na běhání, takže asi dobrý!

Fandím při dalším běhání, já v zimě přešla na plavání, hubne se mi při tom skvěle a svítěj tam, takže bez nehod !

1 0
možnosti

boty se dají lehce vyřešit běháním bosky, ovšem chce to přírodní prostředí

0 1
možnosti
Foto

Ale přežila jsi, Zu :-)

0 0
možnosti
Foto

Píšete hezky.

0 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS