Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

SYETEY_KOTZOUR_nežere_yeleny

20. 8. 2012 20:28
Zuzu díky za inspiraci

asi to taky zkusím. Jsem AB+ ideal pro krevní preparáty.;-)V

0 0
možnosti

tina.sola.nova

21. 7. 2012 1:38
Teda ten špendlíček a jeho funkce,

to je silná motivace! ;-)R^ pěknej článek :-)

0 0
možnosti

mokrykcb

20. 7. 2012 20:46
no vidíte

a já jezdím "darovat" krev do linze(mám to kousek) pěkný výlet a 50 éček v kapse:-)

0 0
možnosti

kral

21. 7. 2012 4:31
Re: no vidíte

Gratuluju k 50. eckum. Mate z nich lepsi pocit nez kdybyste tu krev dal zadarmo doma?

0 0
možnosti

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

20. 7. 2012 17:56
Já to plánoval dávno,

ale jako alergikovi mit o (obvoďák) zakázal. A až teď vím, že to není problém, když to není v sezóně, neberu prášky a jsem alespoň 14 po vakcinaci. Takže se po prázdninách chystám :-)

0 0
možnosti

Levicovy.Pravnik

20. 7. 2012 14:43
slečno Vrzalová

k čemu doktor u dárcovství krve potřebuje vědět, jakou práci děláte.třeba viz. po tom telefonu,že děláte v call centru. k čemu mu to bude?děkuji za odpověd.

0 0
možnosti

zuzana.vrzalova

20. 7. 2012 16:05
Re: slečno Vrzalová

Aby vám mohli vystavit omluvenku pro zaměstanavatele. Pan doktor je zvídavý pán a v call centru nedělám.

2 1
možnosti

sent

20. 7. 2012 12:04
Pani nebo slečna je zřejmě humanistka a idealistka....

-léta jsem dával krev.-Plaketa Jánského-Ale po kšeftech s krvi a neustálém vybírání doplatků a čert ví čeho už ani kapku.Nic.Člověk se snaži žit v rámci možnosti zdravě,nezneužívá nic z toho mála,na co má ještě nárok.Celý život plati poctivě.A když jedenkrát za uherský rok něco chce,natahuji všichni ruku.Nic.Kdo chce krev,at si ji koupí.Určité menšiny neplati nic,všechno maji zadarmo,tak proč jim dělat sponzora.Navíc kdo mne pusti na celý den se flákat.Dnes už malokdo.A ta dvoutisicovka,so si odepišu ze zakladu mne nespasi.Budu labut nedam už nic.Zdravi 0+

1 1
možnosti

Ladislav Jílek

20. 7. 2012 17:26
Re: Pani nebo slečna je zřejmě humanistka a idealistka....

Taky jsem dával krev pravidelně, když jsem onemocněl žloutenkou, musel jsem skončit.

0 0
možnosti

FiS95

20. 7. 2012 11:32
Ještě jeden důležitý důvod.

Pravidelným darováním krve se zlepšuje schopnost těla jí rychle obnovit a fungovat po větší ztrátě krve než normální člověk. Proto některé vojenské jednotky (hlavně speciální síly) mají darování povinné.

3 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS