Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

Radovan37

15. 7. 2012 10:35
Jihlavanka - polská sbírka čehosi

Jihlavanka je polská sbírka něčeho, co vypadá jako namletá káva, ale s kvalitní a dobrou kávou ji (neprávem) spojuje jen název na obalu. V každém případě karma za odvahu.

Lijme do sebe jen kvalitní věci, vždyť život je tak krátký...

Radovan

0 0
možnosti
JB

hendrixx

14. 6. 2012 20:09
Vy znáte Franka Blacka?

Skoro nikdo ho nezná. Přitom je fakt dobrej. Hlavně jeho country písně. :-)

0 0
možnosti
ZV

zuzana.vrzalova

15. 6. 2012 9:49
Re: Vy znáte Franka Blacka?

Je to skvělej muzikant! :-)

0 0
možnosti
EL

esex

7. 6. 2012 17:24
>>>>>

obrovitanska gratulace k titulu V.I.P. :-)R^

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

7. 6. 2012 19:35
Re: >>>>>

já teďka nevim, esli jí nebudu muset vykat;-D

Jo, gratulaceR^ Taková mladá a už V..I.P, no toto;-D

0 0
možnosti

dva mraky

4. 6. 2012 17:12
jj je to drsne piti

Kdysi jsem zkousel prazit kavu na panvi. V prazirne mi za timto ucelem prodali za par drobnych pytlik robusty, aby to nebyla skoda spalit. Byla to kava ktera se v malych mnozstvich pridava do smesi aby mely trochu drsnejsi chut. Podle kavoprazice to v pripade uspechu melo chutnat jako Jihlavanka Uprazil jsem a ono fakt, taky jsem jako vedec poridil srovnavaci vzorek jejich zakladni smesi. A bylo to ono, drsna disharmonicka chut s nelibym ocasem. Nakonec jsem to vypil jako turky s cukrem a trochou koreni. Ale v turkovi ja tak deset dvanact gramu na dve deci a v presu sedm gramu na tricet mililitru. To muselo mit vskutku grady ;-D

0 0
možnosti
DM

Aretta

4. 6. 2012 15:47
...

:-)

0 0
možnosti
X

xychteen

4. 6. 2012 14:19
Já si netroufnu vynášet Jediné Správné Soudy o ničem...

...natož o kafi, bez kterýho se klidně obejdu, ale jediný opravdu dobrý kafe imho vařil ten Ital, co si před lety otevřel krámek v Podbabě proti Internationalu (a do půl roku zkrachoval).

:

Jinak piju téměř výhradně pouze s-kafe (s = "skoro") z takovejch těch kávovino-čekanko-něco, takže tady v diskusi můžu tak leda uctivě zdravit, ale můžu říct, že když pijete půl roku Ricoré a pak si koupíte Caro, je prvních deset hrnků naprosto hnusnejch a pak už to jde - do té doby, než si zas koupíte to Ricoré a vše se opakuje na druhé půlce hřiště. Takže ta jihlavanka třeba fakt voní hezky, ale vy máte houby výdrž ;-D Přeju pěkný den.

1 0
možnosti
F

fleec

4. 6. 2012 14:00
Máte tam ale....

..zavádějící informace, já  ve čtvrtce melouna napočítal 134 zrníček...hoďte to aspoň do průměru;-)

0 0
možnosti
TP

Tomáš Pazdera

1. 6. 2012 17:00
Reklama s lidskou tváří

Asi chuťový buňky nemám. Chutná mi v podstatě vše a kavárnu si podle značky kávy nevybírám. Ale když si kupuji kávu domů, tak zrovna tu Jihlavanku. Protože se mi líbila ta reklama. Žádná agrese, žádná erotika, žádnej stres. Prostě klid a pohoda jak za první republiky, což je asi doba, do které jsem se měl narodit. V každém případě se mi to moc hezky četlo a děkuji za dobrou náladu, kterou teď mám. Hezký víkend.

0 0
možnosti

dva mraky

4. 6. 2012 17:19
Re: Reklama s lidskou tváří

oni maji nekolik druhu a minimalne jeden se da vzit na milost. Ale zakladni model je velmi nizka sorta s prevahou levne robusty, ktera se bez cukru temer neda zvladnout.

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

1. 6. 2012 16:53
No jo,

kdyz vy jste kavovy mlsout...

0 0
možnosti
RO

r-man

1. 6. 2012 15:59
Kafe od mamy

Skoda, ze jste nemela zasoby nakoupeny driv. Nemusel jste mit tak strasnej zazitek. Ja jsem v praci jeden z mala, kterej si dela svyho turka. Jinak tu drtiva vetsina pije kafe z automatu za 2,-kc (!!!) a to je takovej hnus, ze bych blil. Asi bych nemel moc delat reklamu, ale zlaty kafe od mamy (gooogle it!).

Dik za odpocinkovej clanek.

0 0
možnosti
ZV

zuzana.vrzalova

1. 6. 2012 16:11
Re: Kafe od mamy

Zásoby mám, nepila jsem to z nouze, ale ze zvědavosti :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10428x
Dream big.
Work Hard.
Don't be an asshole.

https://twitter.com/Podsalek