Diskuse

Filmy od Lynche

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Amitina

21. 11. 2011 10:43
Tak

nějak jsem z toho blogu zmatená a připadám si i ztracená.

0 0
možnosti
ZV

zuzana.vrzalova

21. 11. 2011 10:53
Re: Tak

Ano, účelem tohoto blogu je mást lidi a učinit je ztracenými, hledajícími a přemýšlivými.

Já se vykecám ze všeho ;-D

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

20. 11. 2011 22:37
Hele...

...a kde ten Lynch vlastně hraje? 8-o ;-D

0 0
možnosti
ZV

zuzana.vrzalova

21. 11. 2011 8:44
Re: Hele...

Pamatujete si takový to divný mimozemský mimino z filmu Mazací hlava? Tak to je on ;-D

0 0
možnosti
DM

Aretta

19. 11. 2011 19:00
...

:-)R^

0 0
možnosti
X

xychteen

19. 11. 2011 14:06
Opět dobrý

Sice jsem na vás ještě mluvil u Louboutina, ale zjevně jsem prošvihnul obvyklou třídenní periodu :-)

0 0
možnosti
ZV

zuzana.vrzalova

19. 11. 2011 17:46
Re: Opět dobrý

Máte třídenní periody? A čeho taky mánie? :-P

Já jsem to četla, ale připadalo mi, že už na to nebylo co napsat, nerada blbě tlachám, spíš poslouchám a ve vhodnou chvíli pronesu něco děsně zásadního a jsem hvězda jasná ;-D

0 0
možnosti
K

kram.bigbloger.lidovky.cz

18. 11. 2011 23:40
Dva Lynchove

Jsou dva lynchove, jeden se mi hnusi a kdyz jsem ho shledl v roce 1998 poprve, zhunsene jsem si pred koncem filmu nasadil sluchatka a koukal na zem, protoze z filmovyho klubu neslo odejit a fakt jsem se TESIL, az ta vec skonci. Kamosi na to vzpominaji dodnes i na pamatnou vetu, kterou jsem prohlasil pri ochodu z kina "pokud tohle je intelektualni film, tak to budu radsi chodit na filmy pro idioty" Ten film se jmenoval Mazaci hlava a byl to nejhorsi fimlovy zazitek vsech dob, diky bohu jsem v intelektualnim zachvatu te doby nenavstivil jine lahudky z filmace, ktere vylecili i kamose jako 120 dni sodomy atd. Po mnoha letech jsem vsak objevil jineho lynche, ktery se mi libil, jmenoval se Lost Highway a to bylo fakt skvely a stejne jako Twin Peaks z tohohle se mi nechtelo blejt.

0 0
možnosti
ZV

zuzana.vrzalova

19. 11. 2011 17:53
Re: Dva Lynchove

Filmový adaptace na De Sade jsem viděla snad všechny kvůli zaujetí o téma, ale zatim se to nikomu nepodařilo tak natočit, ale Saló aneb 120 dní samoty neni plně špatný, ta italština je tam pěkná, pěkný lidi... ale žádná velká úchylárna to neni.

Jednoho krásnýho dne jsem byla v takovym hodně divnym rozpoložení a hned za sebou jsem si dala filym Shining, Control, Mazací hlavu, mechanickej pomeranč a ještě nějakou podobnou úchylárnu a najednou mi to bylo všechno blízký a naprosto jsem věděla o co v těch filmech jde ;-D prostě jsou filmy, který se daj sledovat asi akorát ve změněným stavu mysli/ s novejma práškama na hlavu/ s kocovinou/ při sepisování poslední vůle nebo dopisu na rozloučenou ;-D

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

18. 11. 2011 22:48
Mě Lyncvh až tak moc neříká...

ale mám hodně rád Dunu (knihu), tak jsem se podíval na film. Začátek super... a pak takové divné. Byl jsem děsně zklamaný. A pak mi někso řekl, že film měl původně přes 6 hod, ale donutilki ho to sestříhat... Škoda, že ta verze někde neexistuje, pokud by byl celý film, jako první čtvrtina, musí to být neskutečný nářez.

Jo - a shlédnul jsem TP. Sice jen první řadu, ale zajímavé.. jen na mě moc divné. Chbí mi tam vyluštění :-)

0 0
možnosti
H

habit-.!..

18. 11. 2011 15:29
... v lynchovkách se náhodou kecá...

... a jak... často i tělem... a polena jsou tam taky užvaněný...

0 0
možnosti
RR

machinist.

18. 11. 2011 16:55
Re: ... v lynchovkách se náhodou kecá...

;-DR^

0 0
možnosti
T

titka

18. 11. 2011 15:04
Pěkné,

karma:);-D

0 0
možnosti
ŠA

s.m.

18. 11. 2011 15:10
Re: Pěkné,

PěknáR^;-D

0 0
možnosti
T

tittuš

18. 11. 2011 14:49
Lynchovky...

jsou pro mě jakousi velkou neznámou. Ačkoliv jsem kolikrát přemýšlela, že si od něho nějaký film pustím, nakonec jsem od toho upustila. Nejvíce mě zaujal Sloní muž, který má i dobrou recenzi.. Tak snad taje těchto "divných" filmů někdy také rozluštím :)

0 0
možnosti
ZV

zuzana.vrzalova

18. 11. 2011 15:05
Re: Lynchovky...

Já tyhle filmy sleduju leda ve velký kocovině, protože pak mi i dávaj smysl, fanda rozhodně nejsem, ale dost mě bavěj lidi co strašně koukaj na Lynche a čtou Schopenhauera.. teda.. aspoň o tom strašně rádi mluvěj

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10428x
Dream big.
Work Hard.
Don't be an asshole.

https://twitter.com/Podsalek