Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

žepré

9. 8. 2011 8:55
Nojo, baby, to mně tak jednou před lety

udělala moje kočka, na vyžádání, měl jsem hromadu práce a potřeboval povzbudit, hrnek kafe, bez dozoru. Dal jsem si ten lektvar pěkně se smetanou, abych ten hnusné smrad do sebe nějak vpravil, a po chvíli jsem čul, že se se mnó něco děje. Zeptal jsem se, jak silný mně to kafe bylo uděláno. "No normálka, tři a půl lžičky". Vyvalil jsem bulvy, stihl ze sebe dostat něco ve smyslu, že dvě žičky só pro mě maximální dávka, pak jsem si musel dat zedvacet kliků a studenó sprchu, abych rozchodil ten imfart. No, bylo to před dlouhými lety. Dneska už bych byl taky odolnější, vzhledem k tomu, co do sebe naliju zelenéch čajů... U tebe, Zuzko, je zelené čaj dle postingu v diskuzi očividně nápoj na žízeň; nojo, baba. Ale toho jsem se jednó předávkoval tak (byl to jeden z častějších případů předávkování japonským), že jsem měl naprosto stejný příznaky, jak kdybych si šlehl piko. Takže ti dobře rozumím, i když teď nesedím nad hnědou břečkou, ale zato nad dobrým litrem festovního zelenýho pu erhu...

0 0
možnosti

zuzana.vrzalova

9. 8. 2011 17:08
Re: Nojo, baby, to mně tak jednou před lety

Pu-erh mi dost smrdii :D Ale jinak jsem schopna vypit caje litry, ale povetsinou je to skorocajzpytliku :))

0 0
možnosti

Aretta

30. 7. 2011 10:46
Jiný svět

tady u Vás... A je mi to příjemný. A i jiní nickové tu jsou, než obvykle potkávám...

;-)R^

0 0
možnosti

zuzana.vrzalova

9. 8. 2011 17:09
Re: Jiný svět

Mám to tu takový hezký, že? jsem moc ráda, lidi si tu nenadávaj, myslím, že se mi tady podařilo udělat takovej malej Zuzuland :o)))

0 0
možnosti

Luborka

30. 7. 2011 9:25
Kdysi

jsem hledala důvod proč kafe nepít. Dlouho trvalo než jsem ho našla. Když jsem otěhotněla po čtvrté a v šestém měsíci mi začaly stahovat nohy křeče. Je fakt, že kofein vypuzuje z těla vodu a s ní vyvádí z kostí důležitý draslík a hořčík a to má pak dopad na vápník a když je málo sluníčka a nedostane se prostor D-éčku no prostě katastrofa. Ale jak říkáte, dny bez kafe jsou pomalé a unavující. Uzavřela jsem kompromis, piju kafe a každý hrníček zapíjím velkou sklenkou vody a dodávkou minerálů. Zdá se, že to funguje, ale je to náročné na peněženku. Co by člověk neudělal pro aspoň kratičký pocit blaha a vědomí, že nad něčím vyzrál:-) Závěrem, platí obecně - všeho s mírou.

0 0
možnosti

lada222

30. 7. 2011 12:28
Re: Kdysi

Však tak je to správně, já Ti to říkal dávno:-)). Ne měnit životní styl, ale kompenzovat.

0 0
možnosti

TondaN

30. 7. 2011 8:52
já jsem zas

přestával kouřit, a to tak že jsem loudil cigarety:-) kolega mi říkával :ještě přestaň pít kafe a už nám to poleze do peněz!:-)

0 0
možnosti

Amitina

29. 7. 2011 19:10
Óooooo

Ty jsi moje spřízněná duše. Ikdyž takovou kofeinovou dávku jako máš ty, bych nedala. Ale bez kávy si den nedokážu představitR^

0 0
možnosti

ladyevil_cz

29. 7. 2011 17:49
Bavil jsem se :)))

;-D R^

0 0
možnosti

Mrs. Robinson

29. 7. 2011 14:54
Skvělé čtení

R^R^R^R^:-)

0 0
možnosti

xychteen

29. 7. 2011 13:24
Já prosím pěkně piji téměř výhradně "S - kafe"...

...to jest "skoro-kafe" vulgo cikorku. Klasické prťavé presíčko o objemu několika centilitrů, které vypadá jak čistej lógr a ve kterém stojí lžička, dávám pouze jako závěr dobrého oběda (kterých moc nestíhám) a prolévám ho mlékem tak hojně, že na konci už piju akorát čisté plnotučné. Kafové závisláky ani kafofv nespavce moc nepochápávám, na mne to nefunguje a na noční práci si dávám driáky na bázi čaje, takový ty dátá masaly a podobně.

:

Ale blog pěkný - jako ten amsterdamský :-) Přeju pěkný víkend.

0 0
možnosti

xychteen

29. 7. 2011 13:25
Re: Já prosím pěkně piji téměř výhradně "S - kafe"...

ojoj... "kafové" a "dryáky", pardon... holt jsem před chvílí vstal a ještě nedal S-kafe ;-D

0 0
možnosti

Inanna

29. 7. 2011 13:18
štafeta

Mně na kafe naučil můj muž, který s tím před pár roky přestal. Dělat školu při normální regulérní práci, učit se do rána na zkoušky, psát diplomku - to si bez kafe nedokážu představit, zvlášť když jenom v noci malý trapič trochu spí.

I když přes víkendy se snažím své příjmy této drogy umenšit.

0 0
možnosti

Trissie

29. 7. 2011 12:54
S tlakem 90/5

S tlakem 90/50 jsem na kafi "závislá" od 12 let - druhá varianta, kterou mi doktoři doporučují, je "dejte si panáka" :) Teď jsem už TÝDEN bez kafe, a mám pocit, že každou chvíli umřu (nebo aspoň usnu a zahučím pod stůl).

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10428x
Dream big.
Work Hard.
Don't be an asshole.

https://twitter.com/Podsalek