Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

papros

7. 12. 2010 8:49
Zuzu blog závislost ...

Ahoj Zuzi, svůj první příspěvek o průěrnosti 1. článku co jsem od tebe četl beru z5. Každej den sem musím aspoň jednou kouknout jestli něco nepřibylo. Nejenže přibylo :-), ale změnila se i fotečka = Bohyně R^ Zkus tam u vás navrhnout, jestli by z těch tvejch foteček nemohly být přívěšky na mobil, já bych si koupil klidně i baťoh. U chlapů by to šlo na dračku mysím, že hello kitty by to úplně odvařilo do kategorie neprodejné bebechy a Hannah Montana by skončila kdesi v zapomění.

Jsi trošku zvláštní, protože já si ze školky akorát pamatuju, jak jsem pusinkoval holky, které, nově příchozí. vystrašené, potřebovaly utěšit. Nedovedu si představit co bych měl zkusit na tebe, když už tenkrát tvůj intelekt převyšoval vrstevníky. U tebe se chlapi, co příjdou "šmigrustovat" s prostým ...

0 0
možnosti
MP

papros

7. 12. 2010 9:02
Re: Zuzu blog závislost ...

... "Hody, hody, doprovody, pijem všechno, kromě vody" asi moc nechytaj, že? Zkrátím to, takže děkuju za článek, moc se těším na další, speciálně na ten velikonoční, na přívěšky pokud vyjdou - ty bych chtěl pod stromeček a na další fotečku.... Dokonale vyvracíš pravidlo, že u žen je vždy součin krásy a inteligence konstantní koeficient.

Přeji mnoho chutí a ambicí abychom tě četli, třeba i vídali častěji. Co třeba ZuZuTV 8-o

0 0
možnosti
JJ

Muci-Pucinek-v3.0

6. 12. 2010 10:09
Já se přiznám...

Přiznám se, že jsem se do blogu začetl jen kvůli fotce, zvědavost co ta zajímavá tvářička vyplodí. Čekal jsem spíše "lowískování" a úpa cool" názory z MTV. No, milé překvapení to je :-) Ty další články už jsem nečetl kvůli fotce,ale protože mě to prostě bavilo.

0 0
možnosti
HM

hubert11

6. 12. 2010 7:48
Pěkně se čteš.

R^

0 0
možnosti
S

shootter

5. 12. 2010 21:33
mikuláš

Moc pěkně podané...:) jen by mě zajímala podrobnější charakteristika zuzulandu..:) pokud by to tedy nevadilo...:):-)

0 0
možnosti
LS

xuli

5. 12. 2010 21:06
nějaké vyspělé dítko, které to píše...

nechci nic řikat, ale takhle kriticky opravdu děti ve školce nepřemýšlí, dítě ve školce vám nedokáže slovy popsat kostku když mu jí dáte do rukou, natož aby přemýšlelo o vhodnosti básničky, falešných čertech a Mikuláších nebo snad o cestě domů při které potkalo opilce, nehledě na to že děti ve školce nechodí sami domů...

0 0
možnosti
ZV

zuzana.vrzalova

5. 12. 2010 21:09
Re: nějaké vyspělé dítko, které to píše...

víte.. vy jste u toho nebyl

0 0
možnosti
RJ

Lokk

5. 12. 2010 18:30
super

napsané, moc se mi to líbilo, takové netradiční a milé v té záplavě politických a ekonomických komentářů....děkuji moc a piš dál...

0 0
možnosti
ZV

zuzana.vrzalova

5. 12. 2010 19:03
Re: super

To je přeně účel! Číst i něco jiného, apolitického.. díky :-)

0 0
možnosti
L

loleqq

5. 12. 2010 18:21
hm

nezvovcovatí? nádherná čeština opravdu miluji tu "pražáčtinu" všude ^^

0 0
možnosti
ZV

zuzana.vrzalova

5. 12. 2010 19:02
Re: hm

Já byla v Praze v životě asi dvakrát na pár hodin, nu nevadí :-)

0 0
možnosti
D

deepend

5. 12. 2010 15:40
krasa

nejen ze ze slecno pekne pisete, ale jste i krasna. Uplne jsem se zamiloval :)

0 0
možnosti
BP

barnabas_666

5. 12. 2010 16:40
Re: krasa

já bych zakázal zvěřejňování fotek autorů, kdo se pak má soustředit na text ;-O

0 0
možnosti

Škubi

5. 12. 2010 14:43
Trochu

mi to připomíná Lizu Simpsonovou ;-) ta taky přemejšlí takhle kriticky... Ale moooc pěkný! R^

0 0
možnosti
TK

PrincessLea

5. 12. 2010 11:52
:)

Úplně nejlepší je slovo "zovcovatět" V

0 0
možnosti
ZV

zuzana.vrzalova

5. 12. 2010 12:22
Re: :)

Jéé, Princezna Lea!!

Díky :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10428x
Dream big.
Work Hard.
Don't be an asshole.

https://twitter.com/Podsalek