Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

petrhajek.blog.idnes.cz

21. 1. 2011 15:38
dost dobrý...

váš blog jsem objevil teď a dost se mi líbí... R^

jedeme dál

0 0
možnosti
FH

Bouše

1. 12. 2010 18:26
Zatracená ženská, vy se mi začínáte líbit !

;-D R^Tu pasáž  s Jehovisty jste klidně mohla ušetřit na další samostatný článek, tady tento mohl klidně končit odstavcem "...to teď taky frčí" - i tak by byl hodně dobrý. :-) 

0 0
možnosti
MK

taras

1. 12. 2010 14:42
Nechci vám kazit radost,

ale skutečně se těžko hledá téma, které bych nezpracoval už dávno a navíc vyčerpávajícím způsobem, takže není už co dodávat. To vaše dnešní je popsáno v

http://kodet.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=77211

a navíc: nejlepší myšlénky napadají ve snu a člověka to až vzbudí, jak je to světový, říká si, před dalším usnutím, tohle nemůžu zapomenout, a vono jo.

Za předčasné zpracování vašeho tématu se samozřejmě omlouvám.

0 0
možnosti
MP

papros

1. 12. 2010 16:01
Re: Nechci vám kazit radost,

od Zuzky mě to baví daleko víc :-P

0 0
možnosti
MP

papros

1. 12. 2010 8:37
Není to úplnej propadák ...

ale slova chvály budu šetřit.... Já stále čekal, že se ta večerní myšlenka nějak objeví ke konci článku.... marně. No, na Italy to nemá, to bylo fakt SUPR R^, takže jsem byl hladov po něčem novém od vás leč budu muset počkat deo příště.

Ale druhý pohled na tu samou fotku to opět zachránil :-) V TV bych na vás koukal ať už byste říkala cokoli - co takhle vás changnout za Barču Tachecí? Stoupla by sledovanost.

BTW : že nejsem jedinej chlap co čte váš blog 8-o

0 0
možnosti
ZV

zuzana.vrzalova

1. 12. 2010 9:20
Re: Není to úplnej propadák ...

Ano, máte pravdu, chválí mě povětšinou muži, holky mě nikdy neměly moc v lásce až na pár čestných vyjímek.

A ano, myšlenka je totálně v háji, ejdiný, co po ní zbylo je ten pocit, že byla fakt ženiální :-/

Na televizi jsem moc malá

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

1. 12. 2010 7:51
No jasně...

...kdepak Otec...LSD;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti
TH

schogetten

30. 11. 2010 14:31
:-)

Pekne jste to zase napsala, pobavilo me to. Ctu Vas rada:-) Nejvic jste me pobavila s temi tematy na blozich. Naprosto presne jste se trefila a vyjmenovala to, co prave "frci". Ale Vy klidne piste dal o "nicem" a bude to lepsi, nez to ostatniR^

0 0
možnosti
ZV

zuzana.vrzalova

1. 12. 2010 9:26
Re: :-)

Plácat blbosti a všechno okecat, to by mi šlo.. Já bych se fakt měla dát na tu politiku! ;-D

0 0
možnosti

jarinka

30. 11. 2010 13:56
Dnes nejlepší článek.

Moc se mi líbí. Také jsem jednou přemýšlela nad tím krásným obrázkem v časopise jehovistů a kroutila nevěřícně hlavou, jak se mohou všichni smát a kdo tam vlastně pracuje.

0 0
možnosti
ZV

zuzana.vrzalova

30. 11. 2010 14:00
Re: Dnes nejlepší článek.

Tak teď už to víte! Jsou za tím halucinogeny! ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10428x
Dream big.
Work Hard.
Don't be an asshole.

https://twitter.com/Podsalek