Diskuse

Držte si hóó

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

petrhajek.blog.idnes.cz

21. 1. 2011 14:23
souhlas a podobná zkušenost

a to mám flat-coated retrievera (absolutně bez agrese a neuvěřitelně klidné stvoření... s dávkou hravosti a hyperaktivity) a čubu "transylvánského ovčáka" (směs 1/2 čistokrevný belgičák,, 1/4 dalmatin a 1/4 pravděpodobně ohař), která je temperamentní a nenechá si nic líbit, ale poslouchá. A ty si veskrze cizích psů moc nevšímají, max. očuchat (na hraní si vystačí samy). Ale když někdo popadne smetáka do náručí, stane se z nezajímavého objektu objekt nadmíru zajímavý: proč je ten pes nahoře? proč se chová? To něco rpovedl a páníček ho trestá? Neměla bych s eteda přidat, aby věděl, jak byl hnusný? a spousta dalších otázek... Takže když předtím sly jinam, jakmile je v náručí, hned vyběhnou k (zpravila) majitelce a čmuchají do výšky

0 0
možnosti
T

temi

6. 12. 2010 10:37
Karma

Mám ohaře a sousedčin malý smeták vletěl na naši příjezdovou cestu a zuřivě štěkal - chyba, můj 40 kilový kliďas ho skousl, donesl mi ho k nohám, trapas, ještěže měl na sobě ten mrňous oranžový obleček, protože jinak by to nepřežil. Naštěstí i hysterická majitelka uznala, že k nám neměl lézt..uff.

0 0
možnosti
A

akti60

12. 11. 2010 13:19
Měli

jsme dobráka briarda. A nakonec reagovali jako pan X ;-D

0 0
možnosti
L

LadyWinter

10. 11. 2010 14:34
psí fobie... :(

opravdu šíleně se bojím psů, všech ras, velikostí, všech různých páníčků. Tuhle na mě vyletělo nějaké štěňátko, mohlo mít tak 30-40cm, Všichni moji přátelé už si tu historku, jak utíkám před "tak roztomilým stvořením", vyprávějí a velmi dobře se při tom baví. Díky tomuto článku jsem se alespoň trochu uklidnila, že onen útok byl přirozeným projevem psa, nikoli přesně naplánovaným atakem vůči mé konkrétní osobě (ač to tak v danou chvíli skutečně vypadalo - ještě teď si vybavuji ten běs v jeho očích, tu zuřivost a odhodlání mě dostat na lopatky a zardousit). Možná by to chtělo potkat onoho hrdinu Rustyho, který by se za mě postavil a nebo alespoň příště zavolat na tu paničku ( a zase to byla ženská - mimochodem měla epesní růžový kostýmek a růžové lodičky), aby si tu potvoru v růžovém hábitu pohlídala. Třeba jednoho dne svůj strach z pejsků přemůžu, ale rozhodně to nebude díky vrnící, vrčící, zuřivé "Růžovce".

Karma!

0 0
možnosti
ZV

zuzana.vrzalova

10. 11. 2010 15:22
Re: psí fobie... :(

To je mi líto, taky jsem se bála psů, zvlášť německejch ovčáků, byla jsem jako malá pokousaná, ale nebyla to jejich chyba, byli týraní a já to nevěděla a když jsem je chtěla pohladit, tak mě samozřejmě kousli.. na strachu z neznámých psů není nic k smíchu, psi jsou sice ve své podstatě přátelská zvířata, ale nikdy nevíte, jak se k nim páníček chová a jak to toho psa ovlivnil.

Tak třeba potkáte pejska, kterej si vás získá a zažijete ten krásnej psí pohled žadonící po pohlazení :-)

0 0
možnosti
L

lajika

10. 11. 2010 12:02
výchova psů v čechách

Souhlasím. Neuvěřitelný procento majitelů malých psů podceňuje jejich výchovu. Taktéž máme vychovanou a poslušnou ovčačku, ona to, když se na ni řítí smečka nevycválanejch smetáků, nese klidně. Ale mně se dělá vzteklo. A čím menší, uječenější, obtížnější a nevychovanější smeták, tím hysteričtější panička (ano - většinou panička). K zešílení. Proč se lidi domnívají, že malýho psa netřeba vychovávat?

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

10. 11. 2010 12:39
Re: výchova psů v čechách

;-D Mám také ušňafaného vzteklíka, fenka trp. špice ;-D Věřte...tohle plemeno prostě má svůj typický projev...a čím je jedinec starší, tím méně podléhá vlivu původní socializace ve smyslu hlasového projevu (přivolání, odložení a jiné podobné zvládá jedničkově)...ta naše je již skoro babičkou...a dálku všem větším vysvětluje, jak moc se bojí o svého nehysterického pánečka ;-D

0 0
možnosti
S

Smrť

10. 11. 2010 11:49
Karma

Možná by to bylo na smajlíka, ale při čtení článku se mnou prostě cloumá vztek. Důvod? Lautr stejné zkušenosti, věčné bezdůvodné hysterické výpady paniček. Můj ovčák je bambula, kterému jednou na zádech dokonce přistál vzteklý pudl a on s tou mrchou zakousnutou do zátylku prostě běžel dál vedle kola - teprve když po pár krocích spadla, hodil po ní (aniž by zpomalil) vyčítavým pohledem. Pravda, když majitel nezvládá velkého psa, je to velký problém oproti hystericky ňafajícícím pišišvorům, ale je to snad důvod, aby si malí psi mohli dělat, co se jim zlíbí? Mohou útočit na cyklisty a bruslaře, povzbuzováni paničkami? Na sestru nedávno, absolutně bez důvodu, zaútočil menší vořech. Panička nic, vlažně až spokojeně na to koukala. Ségra to od sebe odháněla, použila slovo "potvoro" a byl oheň na střeše, ženská nám začala sprostě nadávat. Chce to hodně sebeovládání s některými pejskaři ;-€.

0 0
možnosti
ZV

zuzana.vrzalova

10. 11. 2010 12:04
Re: Karma

To si dovolila dost, nazvat toho roztomiloučkého plyšáčka, co si chtěl jen hrát potvorou!!!!!

;-D

0 0
možnosti
TH

schogetten

10. 11. 2010 11:44
naprosto chapu:-)

Karma a opet pochopeni pro Vas:-) Uz se mi taky stalo, ze na me vydesena pani kunkala, at si toho psa hlavne drzim. Nevim, jestli sedmimesicni border kolie vypada jako bojovy plemeno;-D

0 0
možnosti
ZV

zuzana.vrzalova

10. 11. 2010 12:09
Re: naprosto chapu:-)

No, ještě pochopím obavu z velkejch plemen.. přeci jen, to že se malej pes přimotá velkýmu pod nohy a on ho neuvidí a nějak špatně na něj šlápne.. to by nemuselo dopadnou dobře, ale ze štěněte borderky? ;-D

Ono to ale moc vtipný neni, ten pes je chudák, když si nemůže hrát s jinema :-(

0 0
možnosti
KB

ladyevil_cz

10. 11. 2010 11:44
Na které...

...z těch fotek je zuřivý psejk ? ;-) R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10428x
Dream big.
Work Hard.
Don't be an asshole.

https://twitter.com/Podsalek