Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když holky stůňou

Jasně, holky nestůňou. Klucí se složej pod obyčejnou rýmičkou a potřebujou opečovávat, zatímco holka se čtyřicítkou horečkou ještě funguje a říká, že jí nic hroznýho není.  Asi se bojíme, že by se o nás nikdo nepostaral nebo chcem ukázat, že jsme hrdinky a vydržíme víc, težko říct.

Jak stůňu já? No, tak něco mezi tim, mám tendenci bejt na umření a sepisovat poslední vůle, jenže protože se o mě nikdo nepostará, vedu dialogy „Ježištohlejemojeposledníhodinka!“ „Neblázni, vydrž, bude to dobrý. Velká holka! Paralen! Vstávat!“ Sama se sebou. Pokud jste si o mě až doteď mysleli, že zas takovej magor nejsem, tak vám moc děkuju, ale asi vás připravim o iluze.

Jsem nemocinká, bolí mě v krku a mám teplotu. Ta silná holka ve mně pořád pracuje, plní úkoly, ale jak přijdu domů, zklukovatim. Můj včerejší večer. Vidíte tu fotku? Takže silnej vývar, ale né jen tak ledajakej, s písmenkama! Když nejste nemocní, tak můžete jíst normální polívku, ale když nemocní jste, chce to písmenkovou a v puntíkatý misce. K tomu nový číslo čtyřlístku. A ta stříbrná věc?

To je můj světelnej meč. Proč jako světelenej meč, že sem jako magor? Hm a jak jako chcete bojovat proti nemocem? Viry a bacily jsou malý, zákeřný sviňuchy, na ty normální meč neplatí, světelnej meč je základ.  A jak taky chcete sledovat Hvězdný války, když nemáte světelnej meč? Prosimvás. Neztrapňujte mě, světelnej meč je základ každý slušný domácnosti.

Bude to dobrý, nejsem žádnej slabčáckej Máslo Olejovič, všichni z těch nemocí dělaj bůhvíco, přitom já se tu pohodlně válim v egyptský bavlnce, 220cm dlouhá peřinka (Ne, neptejte se mě už, proč holka co má 158cm potřebuje prodlouženou deku), horečka čtvrteční noci, rozjíždím Paralen párty, Darth Vader zrovna říká: Luuuke, I’m your father! Do toho si máchám mečíkem a piju horkej zázvor s brusinkama. Joo, idylka! 
Byla by to idylka, kdybych neumírala!

Co tu machruju jak je fajn bejt nemocná. Nechci strašit, ale umírám a tohle je moje poslední hodinka. A protože co je psáno, to je dáno a co je na internetu je věčné, ráda bych teď sepsala svojí poslední vůli. Ne, nepřemlouvejte mě, tohle nemůžu přežít.

Tak Vendul, protože seš jedinej člověk koho znám, co má stejnou velikost nohy.. Můj botník bude tvůj. Kačí? Všechny cingrlata. Jeník Velká Noha dostane prodlouženou peřinu a Ivu mojí sbírku pod postelí. Michelle mojí Kindle čtečku. Zbyhněv si může vzít moje hipsterský brejle, který už si chce 3 měsíce koupit. Notebook věnuju historickému muzeu a svoje tělo a fotky odkazuju po vzoru Kocoura Louvru. Kafe a příslušenství Jeník Smejkalů, pro Dori sbírku šátků a správcovství mého FB profilu (buď vtipná!). Gábi? Moje sbírka klasický hudby, starý vydání Anny Kareniny a modrej klobouk, může být? Arsa dostane světelnej meč. Tadeáši pro tebe bych měla mapu hvězdný oblohy a barevný pastelky.
Na hrob mi doneste narcisy a tulipány, moje zápisy posmrtně vydejte, Nobelovku zapijte. Vodkou, pro dámy tequilu. Vím, že to neni dobrý pro vaše nohy, ale co byste neudělali pro umírajícího člověka.

Mým oblíbeným blogerům věnuju kouský svý karmy a diskutéři nechť si rozeberou moje dukáty.

Přemejšlim nad nějakejma moudrejma závěrečnejma slovama, ale zase si říkám, že by to bylo v tomhle zápisu skoro nošení stínů do Sephory, tak snad jen, kdo si se mnou dá kafe?

Autor: Zuzana Vrzalová | pátek 16.3.2012 11:34 | karma článku: 22,18 | přečteno: 2231x
  • Další články autora

Zuzana Vrzalová

Jak jsem byla běhat

Běhání je strašně prospěšný. Běháním vyběháš všechny křivdy. Když doběhneš, dostaví se pocit štěstí. Bla, bla, bla, všichni to známe a nikomu se nám do toho nechce, ale když jsem včera chtěla udělat něco pro sebe prospěšnýho, zbavit se jedný křivdy a cejtit trochu toho štěstíčka, vylovila jsem ze skřině oblečení ve kterym by se dalo běhat a že jako jo.

9.11.2012 v 10:50 | Karma: 24,85 | Přečteno: 1643x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Sladké sny

Ležim a v hlavě se mi motá hodně myšlenek. Občas si před spanim dumám, ale dneska toho bylo nějak moc, asi třicet přes sebe, nedají se usměrnit, nedají se utnout, malý protivný octový mušky, snažím se usnout.

29.8.2012 v 13:01 | Karma: 11,80 | Přečteno: 1184x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Nebuď labuť, daruj krev

Vyplňuju dotazník, asi nejpodrobnější, co jsem kdy vyplňovala. Tyhle papíry zajímají moje prodělaný choroby, sodomie, tetování, operace. Tak vzpomínám na všechny svoje prodělaný choroby, sodomie, tetování a jiný blázniviny a poctivě vypisuju.

20.7.2012 v 11:20 | Karma: 23,43 | Přečteno: 1898x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Jak jsem zkoušela nepít kafe

Každej máme nějakej pohon. Benzín, slunce, romantickým bláznům stačí voňavá kopretina a nebesky modré oči jejich platonické lásky s jehož představou si večer zcela neplatonicky dělaj dobře, někomu stačí, že žije.

29.7.2011 v 11:15 | Karma: 20,91 | Přečteno: 1935x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Měl to být vtipný článek

Nejlepší nápad na článek mě napadá tak dvě vteřiny před usnutím. Věci, na které jsem dávno už zapomněla, mi před upadnutím do kómatu a divokým sněním problesknou hlavou, a já si řeknu: No, jasně, to je ono!

30.11.2010 v 13:19 | Karma: 21,59 | Přečteno: 1652x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Trumpova bulvární odysea. Jeho věrní z něj dělali nadsamce, soupeře likvidovali

25. dubna 2024  14:10

Premium Aktuální soud s Donaldem Trumpem, ve kterém se propírají i jeho opakované zálety, je unikátní...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum. Nahradit ji může Havel

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  13:55

Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy jako ministryně pro vědu a výzkum. Jméno...

Muž se nadýchal chemikálie, která unikla z tlakové lahve. Patrně jde o chlor

25. dubna 2024  13:45

Kvůli úniku neznámého štiplavého plynu zasahovali hasiči ve středu a ve čtvrtek v Gorkého ulici v...

Zastal se urážené kamarádky, schytal kopanec do hlavy. Policie hledá útočníka

25. dubna 2024  13:42

Pražští policisté pátrají po agresorovi, který v březnu v Karlíně napadl jiného muže. Incident se...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10428x
Dream big.
Work Hard.
Don't be an asshole.

https://twitter.com/Podsalek