Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Filmy od Lynche

Do totální mlhy přispívám svým třetím horkým kafem, dyť je taky teprv dopoledne, a francouzskou cigaretou, který už taky nejsou co bejvaly od tý doby co se nedělaj ty ze stejný továrny s tmavym tabákem  a španělskou cikánkou na krabičce. Jo, je zapotřebí dodržovat aktuální témata, takže jsem napsala cikánka, abych držela krok, akorát že tahle je španělská a je jenom na krabičce s tamburínou jejíž obsah byl pro mě asi jako pro jiný lidi sváteční husa, prostě hutná a srdcová záležitost.

Se čtvrtým kafem se začínají motat myšlenky jako dřív, ale je to jiný, všecho je jiný.Lidi jsou tak nějak reálnější. 
- Tak vidíte, že vám to pomáhá, líp se soustředíte a vnímáte lidi. 
- Nejsem si jistá že chci vnímat lidi, teda jako všechny, zajímaj mě ty výjimečný a ty poznám skoro v každym stavu. 
- A co ten váš výjimečnej?
- Ten na mě kašle, doktore. Tak nashledanou.


Tenhle chlap ví jak to mám ráda. Nese mi pátý cappucino na tři srky s půlpalcovou pěnou. Prohlížim si jeho kérky jako vždycky, ale vždycky tak jako povrchně, když se mě zeptáš co  má teda vytetovanýho, tak ti fakt nepovim, ale sedí mu to.
- Já nemám OCD, jen si fakt rád meju ruce.
- Jasný, mytí rukou je fajn.
Ani jsem nevěděla, že vedle mě někdo sedí.
- Jsi tu dlouho?
- E.. no, já si musim jít umejt ruce, promiň.
Sladké, beru to jako kompliment.

Laciný děvčata.

Zas vedle mě někdo stojí a kouká, automaticky si udělám odstup.
-No tak co máš ty za problém?
Chvíli vypadá že se rozbrečí a pak na mě zařve 
-Vypadáš divně a seš divná!!
-Sociální fobie a nízký sebevědomí, co? Ale díky za kompliment, až půjdeš na záchod pozdravuj toho, co si meje ruce. Teď můžeš zrudnout a dělat že seš neviditelnej, táák, krásně ti to jde.

-Ještě jedno kapučýnko. No nekoukejte, je dobrý, tak mě nešetřete.
Laciný holky se ještě víc odhalily a jejich opilý úsměvy a výkřiky a shrbený záda a velmi mizerná chůze na podpatcích. Když tě to nutí hrbit se, je to špatně vyvážený. Když tě to nutí krčit kolena, znamená to, že na tak vysoký podpatky se ještě nedorostla! A narovnej se, sakra, rádoby sexy vysoký lodičky s chůzí selky, oblečením kurvy a lehce idiotskou mluvou je opravdu neodolatelná, hned bych si je vzala domů, nádhery.
- Mám rád filmy od Lynche a Kubricka.
- A hlavně to hrozně rád říkáš, viď?
- No nepřipadáš si tady někdy jako v nějakym bizarním filmu od Lynche?
- Drahoušku, ve filmech od Lynche se hlavně zbytečně blbě nekecá.

 

Autor: Zuzana Vrzalová | pátek 18.11.2011 14:13 | karma článku: 15,66 | přečteno: 1958x
  • Další články autora

Zuzana Vrzalová

Jak jsem byla běhat

Běhání je strašně prospěšný. Běháním vyběháš všechny křivdy. Když doběhneš, dostaví se pocit štěstí. Bla, bla, bla, všichni to známe a nikomu se nám do toho nechce, ale když jsem včera chtěla udělat něco pro sebe prospěšnýho, zbavit se jedný křivdy a cejtit trochu toho štěstíčka, vylovila jsem ze skřině oblečení ve kterym by se dalo běhat a že jako jo.

9.11.2012 v 10:50 | Karma: 24,85 | Přečteno: 1643x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Sladké sny

Ležim a v hlavě se mi motá hodně myšlenek. Občas si před spanim dumám, ale dneska toho bylo nějak moc, asi třicet přes sebe, nedají se usměrnit, nedají se utnout, malý protivný octový mušky, snažím se usnout.

29.8.2012 v 13:01 | Karma: 11,80 | Přečteno: 1184x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Nebuď labuť, daruj krev

Vyplňuju dotazník, asi nejpodrobnější, co jsem kdy vyplňovala. Tyhle papíry zajímají moje prodělaný choroby, sodomie, tetování, operace. Tak vzpomínám na všechny svoje prodělaný choroby, sodomie, tetování a jiný blázniviny a poctivě vypisuju.

20.7.2012 v 11:20 | Karma: 23,43 | Přečteno: 1898x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Když holky stůňou

Jasně, holky nestůňou. Klucí se složej pod obyčejnou rýmičkou a potřebujou opečovávat, zatímco holka se čtyřicítkou horečkou ještě funguje a říká, že jí nic hroznýho není. Asi se bojíme, že by se o nás nikdo nepostaral nebo chcem ukázat, že jsme hrdinky a vydržíme víc, težko říct.

16.3.2012 v 11:34 | Karma: 22,18 | Přečteno: 2231x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Jak jsem zkoušela nepít kafe

Každej máme nějakej pohon. Benzín, slunce, romantickým bláznům stačí voňavá kopretina a nebesky modré oči jejich platonické lásky s jehož představou si večer zcela neplatonicky dělaj dobře, někomu stačí, že žije.

29.7.2011 v 11:15 | Karma: 20,91 | Přečteno: 1935x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

USA a Čína musí být partnery, řekl Si. Blinken mu vyčetl podporu Ruska

26. dubna 2024  13:10,  aktualizováno  13:45

Ve vztazích mezi Čínou a Spojenými státy zůstává mnoho problémů. Musí ale být spíše partnery než...

KOMENTÁŘ: Byrokracie s vízy? Přitvrdíme. Jak Česko zařízlo studenty z ciziny

26. dubna 2024

Premium Nenápadná úřední klička zásadně zkomplikovala život zahraničních studentů v Česku. Stát ještě...

Podvodník prodával falešné vstupenky na koncerty i sport, naletělo mu 500 lidí

26. dubna 2024  12:50

Falešné vstupenky na kulturní a sportovní akce nabízel na internetu muž z Uherskohradišťska, který...

V kontejneru vzplála stará elektrobaterie, patrně kvůli technické závadě

26. dubna 2024  12:45

Zřejmě závada na staré elektrobaterii způsobila páteční požár kontejneru na skladování...

  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10428x
Dream big.
Work Hard.
Don't be an asshole.

https://twitter.com/Podsalek