Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Večeře u Louboutina

Děsně malinká. To jsem teda normálně, ale teď si připadám ještě menší. Žmoulám v ruce lem svojí sukýnky,posouvám brýle na nose. "Chceš teda vidět tu pařížkou?" Ani nemusim nic říkat, to jak mi svítěj oči mluví za mě.


Za celej den jsem prošmatala v ruce tisíce kousků oblečení. Vzala do rukou stovky bot a desítky jich vyzkoušela. Dělala jsem názornou ukázku toho, jak se chodí na takovejch 15ti centimetrovejch jehlách. A že se na tom člověk nezabije. Pořídila jsem si další brýle. Další roztomilý triko a Conversky se Supermanem, ale pařížská má pro mě takový nějaký kouzlo a stojí nad všema ostatníma obchodama.
Jasně, předražený a loňský kolekce. Koho to zajímá? mě ne. Nechci tam nakupovat,chci se tam nadechnout, přilepit se očima na výlohu jako dítě na cukrárnu. Pařížská je pro mě sladký lízátko a je mi jedno, že se mi po něm zkazej zuby.
Ale trochu strach mám, že budu zklamaná třeba jako z kafe ze Starbucks.
Cartier! Hned se mi vybaví scéna z jednoho starýho, krásnýho filmu. "Snažně Vás prosím, madam, sdělte mi jméno vašeho květináře, rád bych vám poslal květiny... Cartier, pane."
Jsem doma. Miluju starý domy, sama v jednom takovym se čtyřmetrovejma stropama bydlim, akorát teda nemám v dolnim patře toho Cartiera, od kterýho by mi moji nápadníci posílali ty květiny.
Alfred Dunhill, u výlohy se úplně zasnim.. kdyby se takhle oblíkalo víc mužů.. hmm .. eeee, to si děláš! Další výloha mě totálně vythne ze snění.
Červené podrážky.
Boty, na nichž je znát heslo jejich tvůrce "the higher, the better" (čím vyšší, tím lepší).
Christian Louboutin.
A zrovna model nad kterým slintám u internetu už skoro rok. "tak si je běž aspoň zkusit, ne? To přece můžeš" Ale já nemůžu. Nemůžu tam prostě jen vejít a říct, ty zelený Loubinky v 36 nebo 35, presto! Jenom se koukám a říkám jim, že stejně jednou budou moje. Možná jsem povrchní, ale jsou věci a pak jsou nádherný věci. Nemusim je mít, ale chci je aspoň obdivovat a snít o nich, když si žmoulám v rukou pořád ten lem sukně.
Škoda že tu není Tiffany. Bylo by to krásný navázání na Cartiera a mohla bych zas říct: Dnes budeme snídat u Tiffanyho. Jako Audrey. nasytíme se krásou.
Na snídani už je ale stejně pozdě, je večer, spíš čas večeře. Jsem sytá.
Dnes jsem večeřela u Louboutina.

Za celej den jsem prošmatala v ruce tisíce kousků oblečení. Vzala do rukou stovky bot a desítky jich vyzkoušela. Dělala jsem názornou ukázku toho, jak se chodí na takovejch 15ti centimetrovejch jehlách. A že se na tom člověk nezabije. Pořídila jsem si další brýle. Další roztomilý triko a Conversky se Supermanem, ale pařížská má pro mě takový nějaký kouzlo a stojí nad všema ostatníma obchodama.

Jasně, předražený a loňský kolekce. Koho to zajímá? mě ne. Nechci tam nakupovat,chci se tam nadechnout, přilepit se očima na výlohu jako dítě na cukrárnu. Pařížská je pro mě sladký lízátko a je mi jedno, že se mi po něm zkazej zuby.

Ale trochu strach mám, že budu zklamaná třeba jako z kafe ze Starbucks.

Cartier! Hned se mi vybaví scéna z jednoho starýho, krásnýho filmu. "Snažně Vás prosím, madam, sdělte mi jméno vašeho květináře, rád bych vám poslal květiny... Cartier, pane." 
Jsem doma. Miluju starý domy, sama v jednom takovym se čtyřmetrovejma stropama bydlim, akorát teda nemám v dolnim patře toho Cartiera, od kterýho by mi moji nápadníci posílali ty květiny.

Alfred Dunhill, u výlohy se úplně zasnim.. kdyby se takhle oblíkalo víc mužů.. hmm .. eeee, to si děláš! Další výloha mě totálně vythne ze snění.

Červené podrážky. 
Boty, na nichž je znát heslo jejich tvůrce "the higher, the better" (čím vyšší, tím lepší).
Christian Louboutin.

A zrovna model nad kterým slintám u internetu už skoro rok. "tak si je běž aspoň zkusit, ne? To přece můžeš" Ale já nemůžu. Nemůžu tam prostě jen vejít a říct, ty zelený Loubinky v 36 nebo 35, presto! Jenom se koukám a říkám jim, že stejně jednou budou moje. Možná jsem povrchní, ale jsou věci a pak jsou nádherný věci. Nemusim je mít, ale chci je aspoň obdivovat a snít o nich, když si žmoulám v rukou pořád ten lem sukně.

Škoda že tu není Tiffany. Bylo by to krásný navázání na Cartiera a mohla bych zas říct: Dnes budeme snídat u Tiffanyho. Jako Audrey. nasytíme se krásou.

Na snídani už je ale stejně pozdě, je večer, spíš čas večeře. Jsem sytá.

Dnes jsem večeřela u Louboutina.

Autor: Zuzana Vrzalová | sobota 29.10.2011 7:33 | karma článku: 17,33 | přečteno: 1635x
  • Další články autora

Zuzana Vrzalová

Jak jsem byla běhat

Běhání je strašně prospěšný. Běháním vyběháš všechny křivdy. Když doběhneš, dostaví se pocit štěstí. Bla, bla, bla, všichni to známe a nikomu se nám do toho nechce, ale když jsem včera chtěla udělat něco pro sebe prospěšnýho, zbavit se jedný křivdy a cejtit trochu toho štěstíčka, vylovila jsem ze skřině oblečení ve kterym by se dalo běhat a že jako jo.

9.11.2012 v 10:50 | Karma: 24,85 | Přečteno: 1643x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Sladké sny

Ležim a v hlavě se mi motá hodně myšlenek. Občas si před spanim dumám, ale dneska toho bylo nějak moc, asi třicet přes sebe, nedají se usměrnit, nedají se utnout, malý protivný octový mušky, snažím se usnout.

29.8.2012 v 13:01 | Karma: 11,80 | Přečteno: 1184x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Nebuď labuť, daruj krev

Vyplňuju dotazník, asi nejpodrobnější, co jsem kdy vyplňovala. Tyhle papíry zajímají moje prodělaný choroby, sodomie, tetování, operace. Tak vzpomínám na všechny svoje prodělaný choroby, sodomie, tetování a jiný blázniviny a poctivě vypisuju.

20.7.2012 v 11:20 | Karma: 23,43 | Přečteno: 1898x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Když holky stůňou

Jasně, holky nestůňou. Klucí se složej pod obyčejnou rýmičkou a potřebujou opečovávat, zatímco holka se čtyřicítkou horečkou ještě funguje a říká, že jí nic hroznýho není. Asi se bojíme, že by se o nás nikdo nepostaral nebo chcem ukázat, že jsme hrdinky a vydržíme víc, težko říct.

16.3.2012 v 11:34 | Karma: 22,18 | Přečteno: 2231x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Jak jsem zkoušela nepít kafe

Každej máme nějakej pohon. Benzín, slunce, romantickým bláznům stačí voňavá kopretina a nebesky modré oči jejich platonické lásky s jehož představou si večer zcela neplatonicky dělaj dobře, někomu stačí, že žije.

29.7.2011 v 11:15 | Karma: 20,91 | Přečteno: 1935x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10428x
Dream big.
Work Hard.
Don't be an asshole.

https://twitter.com/Podsalek