Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Příběhy pod postýlkou - Do lidí nevidíš

Moc se nevyznám ve všech těch lidech. Jak mám poznat, kdo je hodný a kdo ne? Paní učitelka ve školce říkala, že maminka a tatínek jsou hodní lidé, kteří nás mají rádi.

Tak tomu fakt nerozumím. Já jsem si myslela, že hodná je paní učitelka, protože mě hladí po vlasech, učí mě básničky a říká hezké věci a nekřičí, nenadává, nikomu neubližuje, a hraje si se mnou. Hodná je Lenička, ta si se mnou hraje a mám ráda Tomáška, protože když jdeme na procházku, tak mi trhá sedmikrásky, ale chce za ně pusinku, tak nevím, jestli je hodnej, ale asi jo.

Ve všech pohádkách hodní lidé pomáhají zvířátkům, starým lidem, dětem, jsou hodní na všechny kolem sebe a pak za to mají princeznu nebo něco moc hezkého. A zlí lidé se jim snaží znepříjemnit život, často mluví sprostě a ubližují lidem a skončí vždycky špatně. Protože si to zasloužili a všichni to vědí.

Kdyby bylo všechno tak jednoduché jako v pohádkách. Táta by byl v pohádce ukázková zlá postava, která všem ubližuje, chodí do krčmy, šlape na zvířátka i děti. V žádném případě by nemohl mít princeznu, protože by přišel ten hodnej princ, mě a maminku a mě by vysvobodil, tátu propích mečem a pak bychom ujížděli na koni pryč. Koní se docela bojim, ale tenhle by byl hrozně hodnej jako ten princ. A pak bychom žili na zámku s tím koněm a hodným panem princem.

Myslela jsem, že je hodnej pan policajt, když jednou v noci přišel, ale nevysvobodil nás. Akorát zloducha napomenul a zase odešel. To mně fakt naštvalo, měl nás zachránit, neměl koně, ale zase měl bílý auto, tak by to tak nevadilo, ale ne, vykašlal se na nás a přitom paní učitelka říkala, že policisti jsou taky hodní, protože chytají ty zlé.

Nerozumím tomu, vážně, paní učitelka nám čte po obědě pohádky a v každé ten hodný potrestá toho zlého a smutné děti a princezny jsou vysvobozené, ve skutečnosti je to ale mnohem složitější. Ve skutečnosti tatínci nejsou hodní a princové vás nezachrání, protože na vás prděj.

Jsem malá holka, co si ráda hraje s puzzle, leporelem a kostkami s písmenky. Některá znám a dokážu přečíst, ale to je moje tajemství. Rodičům jsem to neřekla. Proč taky? Tátu to nezajímá a stejně chodí domů v noci a ubližuje nám a máma má svejch starostí víc než dost.

Taky jsem zjistila, že to, co je v pohádkách, ve skutečnosti není a paní učitelka pěkně kecá. Ale ona je hodná, tak za to asi nemůže, protože tomu asi sama věří. Já jí to nebudu vyvracet a nebudu jí říkat, jak je to ve skutečnosti, protože by mi nevěřila. Je to strašně složité. Mám jich plný zuby. Všech. Jo, zuby. Musím si jít vyčistit zuby, tak ahoj.

Autor: Zuzana Vrzalová | pondělí 8.11.2010 12:09 | karma článku: 17,07 | přečteno: 1506x
  • Další články autora

Zuzana Vrzalová

Jak jsem byla běhat

Běhání je strašně prospěšný. Běháním vyběháš všechny křivdy. Když doběhneš, dostaví se pocit štěstí. Bla, bla, bla, všichni to známe a nikomu se nám do toho nechce, ale když jsem včera chtěla udělat něco pro sebe prospěšnýho, zbavit se jedný křivdy a cejtit trochu toho štěstíčka, vylovila jsem ze skřině oblečení ve kterym by se dalo běhat a že jako jo.

9.11.2012 v 10:50 | Karma: 24,85 | Přečteno: 1643x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Sladké sny

Ležim a v hlavě se mi motá hodně myšlenek. Občas si před spanim dumám, ale dneska toho bylo nějak moc, asi třicet přes sebe, nedají se usměrnit, nedají se utnout, malý protivný octový mušky, snažím se usnout.

29.8.2012 v 13:01 | Karma: 11,80 | Přečteno: 1184x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Nebuď labuť, daruj krev

Vyplňuju dotazník, asi nejpodrobnější, co jsem kdy vyplňovala. Tyhle papíry zajímají moje prodělaný choroby, sodomie, tetování, operace. Tak vzpomínám na všechny svoje prodělaný choroby, sodomie, tetování a jiný blázniviny a poctivě vypisuju.

20.7.2012 v 11:20 | Karma: 23,43 | Přečteno: 1898x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Když holky stůňou

Jasně, holky nestůňou. Klucí se složej pod obyčejnou rýmičkou a potřebujou opečovávat, zatímco holka se čtyřicítkou horečkou ještě funguje a říká, že jí nic hroznýho není. Asi se bojíme, že by se o nás nikdo nepostaral nebo chcem ukázat, že jsme hrdinky a vydržíme víc, težko říct.

16.3.2012 v 11:34 | Karma: 22,18 | Přečteno: 2231x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Jak jsem zkoušela nepít kafe

Každej máme nějakej pohon. Benzín, slunce, romantickým bláznům stačí voňavá kopretina a nebesky modré oči jejich platonické lásky s jehož představou si večer zcela neplatonicky dělaj dobře, někomu stačí, že žije.

29.7.2011 v 11:15 | Karma: 20,91 | Přečteno: 1935x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum. Nahradit ji může Havel

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  13:49

Přímý přenos Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy jako ministryně pro vědu a výzkum. Jméno...

Muž se nadýchal chemikálie, která unikla z tlakové lahve. Patrně jde o chlor

25. dubna 2024  13:45

Kvůli úniku neznámého štiplavého plynu zasahovali hasiči ve středu a ve čtvrtek v Gorkého ulici v...

Zastal se urážené kamarádky, schytal kopanec do hlavy. Policie hledá útočníka

25. dubna 2024  13:42

Pražští policisté pátrají po agresorovi, který v březnu v Karlíně napadl jiného muže. Incident se...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  13:40

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10428x
Dream big.
Work Hard.
Don't be an asshole.

https://twitter.com/Podsalek