Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zatáhni mě do křoví

Máme takového milého psa. Přes 70 cm v kohoutku, 40kg živé váhy. Krásný německý ovčák v plné síle rozjuchaně nadrženého mládí.

Ondřej Linha

Jeho páníček je chlap radost pohledět, psův vzor, idol, bůh a autorita.
Jeho panička nemá ani 160cm a neváží o moc víc než pes. Pes jí miluje, nosí jí hračky do postele, když je nemocná, na povel zahřívá nohy za chladných podzimů a zim, podá všechny tlapky na několik způsobů, ale pořád je si vědom své silové převahy. Panička už má sice bicáky, které by s ní vyměnil nejeden chlap (a ona s ním taky), ale je jí to prd platný, vážení.

Dvojice Zuzu a Rusty se stávají žádanou podívanou vždy, když Rusty vidí hejno holubů, havranů, známého psa nebo člověka dřív než panička, která se náhle ocitá buď s vytrhnutou rukou, nebo na nekontrolovatelném letu do křoví, ptáků, psů, lidí, ovcí, bahna, napůl rozmrzlé únorové řeky, domu, obchodního domu, vykřičený dům jsme zatím naštěstí minuli.

Rady typu: „Musíš mu dát povel“ jsou mi v letu do neznáma kdy ani nevím, jak se jmenuju já, natož pak ten pilot našeho nepravidelného letu platné asi jako Eskymákovi slunečník. Takže prostě počkám, do čeho tentokrát přistanu, vrátím si ramenní kloub do jamky a vzpomenu si na jméno té děsivé obludy, která má strašnou radost a vrací se k noze, kam patří.

Obvykle je příčinou letu pan Fríd zezdola, který Rustyho uplácí psími mlsky, kmoška labradorka z konce ulice, kámoš policejní hledač ve výslužbě Garbo což je zcela v pořádku, protože nás už znají a maximálně poznamenají něco o výjimečné eleganci mého dnešního letu.

Ale blíží se zima. A Rusty miluje vodu. Ideálně studenou nebo napůl zamrzlou. Já ne. A let do ledové Malše? Zkuste si to.

Autor: Zuzana Vrzalová | neděle 31.10.2010 18:39 | karma článku: 20,15 | přečteno: 1961x
  • Další články autora

Zuzana Vrzalová

Jak jsem byla běhat

Běhání je strašně prospěšný. Běháním vyběháš všechny křivdy. Když doběhneš, dostaví se pocit štěstí. Bla, bla, bla, všichni to známe a nikomu se nám do toho nechce, ale když jsem včera chtěla udělat něco pro sebe prospěšnýho, zbavit se jedný křivdy a cejtit trochu toho štěstíčka, vylovila jsem ze skřině oblečení ve kterym by se dalo běhat a že jako jo.

9.11.2012 v 10:50 | Karma: 24,85 | Přečteno: 1643x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Sladké sny

Ležim a v hlavě se mi motá hodně myšlenek. Občas si před spanim dumám, ale dneska toho bylo nějak moc, asi třicet přes sebe, nedají se usměrnit, nedají se utnout, malý protivný octový mušky, snažím se usnout.

29.8.2012 v 13:01 | Karma: 11,80 | Přečteno: 1184x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Nebuď labuť, daruj krev

Vyplňuju dotazník, asi nejpodrobnější, co jsem kdy vyplňovala. Tyhle papíry zajímají moje prodělaný choroby, sodomie, tetování, operace. Tak vzpomínám na všechny svoje prodělaný choroby, sodomie, tetování a jiný blázniviny a poctivě vypisuju.

20.7.2012 v 11:20 | Karma: 23,43 | Přečteno: 1898x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Když holky stůňou

Jasně, holky nestůňou. Klucí se složej pod obyčejnou rýmičkou a potřebujou opečovávat, zatímco holka se čtyřicítkou horečkou ještě funguje a říká, že jí nic hroznýho není. Asi se bojíme, že by se o nás nikdo nepostaral nebo chcem ukázat, že jsme hrdinky a vydržíme víc, težko říct.

16.3.2012 v 11:34 | Karma: 22,18 | Přečteno: 2231x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Jak jsem zkoušela nepít kafe

Každej máme nějakej pohon. Benzín, slunce, romantickým bláznům stačí voňavá kopretina a nebesky modré oči jejich platonické lásky s jehož představou si večer zcela neplatonicky dělaj dobře, někomu stačí, že žije.

29.7.2011 v 11:15 | Karma: 20,91 | Přečteno: 1935x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Měl to být vtipný článek

Nejlepší nápad na článek mě napadá tak dvě vteřiny před usnutím. Věci, na které jsem dávno už zapomněla, mi před upadnutím do kómatu a divokým sněním problesknou hlavou, a já si řeknu: No, jasně, to je ono!

30.11.2010 v 13:19 | Karma: 21,59 | Přečteno: 1651x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Italské cukrblikování

Ze všech těch národností, se kterými se snažím více či méně úspěšně domluvit, mám Italy nejradši, i když mi lezou občas na nervy. Už jsem slyšela pár příběhů, kterak typický Čech snažící se obchodovat s typickým Italem skončil po roce spolupráce na antidepresivech.

23.11.2010 v 13:12 | Karma: 23,30 | Přečteno: 2066x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Držte si hóó

Pan Rustimil je pes radost pohledět, no, občas při pohledu na něj někdo omdlí. Je prostě velkej a je to německej ovčák. Hrůza!

10.11.2010 v 11:18 | Karma: 22,59 | Přečteno: 1536x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Příběh (d)o pytlíku

když mě jde moje čtyřnohá přerostlá obluda vyvenčit, nezapomenu s sebou pytlík, radši dva, co kdyby.

4.11.2010 v 12:06 | Karma: 24,14 | Přečteno: 1624x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

V Českých Budějovicích by chtěl žít každý, teda až na mě!

Náměstí, dva pivovary.. No ale jaké náměstí! Velký čtverec, čtyři východy, a to je ten problém, na všech čtyřech stranách vypadají domy stejně, uprostřed kašna, samozřejmě ze všech stran stejná, a pak se orientujte! Než jsem našla správný směr, trvalo mi to čtyři roky (jsem tu necelé 3 roky, pozn. autora).

2.11.2010 v 12:21 | Karma: 23,25 | Přečteno: 3801x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Německý oxymóron

Mám ráda svou práci. Nebo alespoň její části. Baví mě ty okamžiky, kdy se ze shrbené kancelářské myšpulíny za monitorem a klávesnicí může stát na pár hodin až dnů objevitel nového a zatím nepopsaného dialektu. Něco jako ta kočka z Lovců pokladů, akorát, že já mám větší oči. Ha! Nebo jako Daniel Jackson ze Star Gate, ten má super práci.

1.11.2010 v 15:21 | Karma: 20,40 | Přečteno: 2596x | Diskuse| Ostatní
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10428x
Dream big.
Work Hard.
Don't be an asshole.

https://twitter.com/Podsalek