Zuzana Vrzalová

Dream big.
Work Hard.
Don't be an asshole.

https://twitter.com/Podsalek
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10428x

Zuzana Vrzalová

Jak jsem byla běhat

Běhání je strašně prospěšný. Běháním vyběháš všechny křivdy. Když doběhneš, dostaví se pocit štěstí. Bla, bla, bla, všichni to známe a nikomu se nám do toho nechce, ale když jsem včera chtěla udělat něco pro sebe prospěšnýho, zbavit se jedný křivdy a cejtit trochu toho štěstíčka, vylovila jsem ze skřině oblečení ve kterym by se dalo běhat a že jako jo.

9.11.2012 v 10:50 | Karma: 24,85 | Přečteno: 1643x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Nebuď labuť, daruj krev

Vyplňuju dotazník, asi nejpodrobnější, co jsem kdy vyplňovala. Tyhle papíry zajímají moje prodělaný choroby, sodomie, tetování, operace. Tak vzpomínám na všechny svoje prodělaný choroby, sodomie, tetování a jiný blázniviny a poctivě vypisuju.

20.7.2012 v 11:20 | Karma: 23,43 | Přečteno: 1898x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Když holky stůňou

Jasně, holky nestůňou. Klucí se složej pod obyčejnou rýmičkou a potřebujou opečovávat, zatímco holka se čtyřicítkou horečkou ještě funguje a říká, že jí nic hroznýho není. Asi se bojíme, že by se o nás nikdo nepostaral nebo chcem ukázat, že jsme hrdinky a vydržíme víc, težko říct.

16.3.2012 v 11:34 | Karma: 22,18 | Přečteno: 2231x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Jak jsem zkoušela nepít kafe

Každej máme nějakej pohon. Benzín, slunce, romantickým bláznům stačí voňavá kopretina a nebesky modré oči jejich platonické lásky s jehož představou si večer zcela neplatonicky dělaj dobře, někomu stačí, že žije.

29.7.2011 v 11:15 | Karma: 20,91 | Přečteno: 1935x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

Měl to být vtipný článek

Nejlepší nápad na článek mě napadá tak dvě vteřiny před usnutím. Věci, na které jsem dávno už zapomněla, mi před upadnutím do kómatu a divokým sněním problesknou hlavou, a já si řeknu: No, jasně, to je ono!

30.11.2010 v 13:19 | Karma: 21,59 | Přečteno: 1652x | Diskuse| Ostatní

Zuzana Vrzalová

V Českých Budějovicích by chtěl žít každý, teda až na mě!

Náměstí, dva pivovary.. No ale jaké náměstí! Velký čtverec, čtyři východy, a to je ten problém, na všech čtyřech stranách vypadají domy stejně, uprostřed kašna, samozřejmě ze všech stran stejná, a pak se orientujte! Než jsem našla správný směr, trvalo mi to čtyři roky (jsem tu necelé 3 roky, pozn. autora).

2.11.2010 v 12:21 | Karma: 23,25 | Přečteno: 3801x | Diskuse| Ostatní