Ztraceno v překladu

Zuzana Vrzalová

Italské cukrblikování

Ze všech těch národností, se kterými se snažím více či méně úspěšně domluvit, mám Italy nejradši, i když mi lezou občas na nervy. Už jsem slyšela pár příběhů, kterak typický Čech snažící se obchodovat s typickým Italem skončil po roce spolupráce na antidepresivech.

23.11.2010 v 13:12 | Karma článku: 23.14 | Přečteno: 2066 | Diskuse

Zuzana Vrzalová

Německý oxymóron

Mám ráda svou práci. Nebo alespoň její části. Baví mě ty okamžiky, kdy se ze shrbené kancelářské myšpulíny za monitorem a klávesnicí může stát na pár hodin až dnů objevitel nového a zatím nepopsaného dialektu. Něco jako ta kočka z Lovců pokladů, akorát, že já mám větší oči. Ha! Nebo jako Daniel Jackson ze Star Gate, ten má super práci.

1.11.2010 v 15:21 | Karma článku: 20.40 | Přečteno: 2596 | Diskuse
Počet článků 12 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2010
Dream big. Work Hard. Don't be an asshole. https://twitter.com/Podsalek